WKristy

Hej! Jag har fixat lite saker innan jag började blogga, te.x bloglovin knappen så man kan följa bloggen och snart ska jag göra en header. :) Det här är typ min tredje blogg, och när jag har fårtt lite fler läsare så ska jag ha tävlingar osv. Men i alla fall så kallas jag WKristy, jag kommer tipsa om kläder, ha veckans blogg (när jag fått mer läsare), tipsa om lite bra bloggar, lägga upp bilder och på fritiden så brukar jag oftast rita, fota blogga, kompisar osv, och då kommer jag säkert lägga upp bilder från te.x det jag fotar och bilder på det jag ritar m.m. :) Och nu har jag lovat mig att jag ska ha bloggen länge och inte radera den och skaffa en ny. :3
//WKristy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0