Onsdag 23/5

Typ roligaste skoldagen ever! På träslöjden så var jag lite kreativ och kom på hur jag skulle måla min hylla, så jag målade först hyllan svart, sen när det hade torkat så splattade jag röd färg och det blev jättecoolt! förutom att mina (nästan) nya skor blev lite röda plus mitt ena finger, jag hade brutit nageln tidigare så då såg det ut som att jag hade skrapat upp hela fingret. x3 Och den röda färgen gick inte bort... Såhär ser mina nya skor (ungefär) ut:

 

Men mina skor är lite hägre, inte kilklacken men... Vid fotleden.. Och sen har den vita snören med lite färgsplitter på. :D

Men hyllan blev nice. :) Jag ska snart gå och lägga mig för jag måste upp ganska tidigt imorgon, så jag berättar om ridningen imorgon på morgonen.

 

//WKristy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0