Hann inte blogga D:

Jag hann inte blogga idag för jag vaknade klockan åtta och duchade, fixade mig lite osv, och bar in loppis-sakerna och hyllorna i bilen. Och sen klockan tio så skulle vi fara till loppisen. Och jag var där i fem timmar och brände nacken och armarna.. Men efter loppisen så kom min mormor morfar och min moster och hennes man och fikade och gav mig kort med pengar i, sammanlagt har jag fått 1450kr i present! Av mormor och morfar, min moster, farmor och farfar och familjen, och sen kommer ju mina kusiner hem från turkiet imorgon och de har säkert nån liten present, och från mina kompisar kommer jag ju också få när vi kommer att tälta. Som ett tältkalas. x3 Och jag har smakat två hello kitty drickor, en med smak av päron (spinning eyes) och en med hallonsmak (joy fun).
'
//WKristy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0