Åkt inlines :)

Jag har nyss åkt inlines med mina kompisar :) Vi har åkt i ungefär en timme. Och jag har gjort klart läxan, men jag sa ju att jag skulle berätta om ridningen igår, vi skulle hoppa när vi travade och vi skulle trava (och hoppa) banan själva, och då började Nutella (hästen som jag red på) galoppera och hoppa och det var kul och lite läskigt, men det var mest läskigt eftersom att jag knappt ridit i en månad, kanske lite längre, och vi har inte lärt oss galoppera. Och jag har bara gjort det två gånger så det var bara det som var läskigt. Och jag som tyckte att det var lite läskigt förra veckan när Ella gjorde en piaff och galopperade typ två meter. Men det var annars jättekuk att hoppa. :3
Det är Nutella (som jag red på) på bilden. :)
//WKristy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0